آرشیو برای: "مهر 1396"

فردا مهمان ما هستی

​????????                     ? شهید برونسی و نحوه شهادتش ? میگفت: «میخواهم با خون گلویم بنویسم یا زهرا (س)»آقای تونی می گوید: شهید برونسی روز قبل از عملیات بدر روحیه عجیبی داشت. مدام اشک می ریخت، علت را… بیشتر »

زندگی به سبک شهدا

این لباسی که بر تن کرده‌اید خلعتی است از جانب فرزند حضرت زهرا (س) امشب که قلم بر کاغذ می‌رانم ، انشاءالله هدفی جز رضای دوست و انجام وظیفه ندارم؛ در راه وظایفی که بر عهده‌ام گذاشته شده از ایثار جان و … هیچ دریغی ندارم. زمانی که قدم اول را در این… بیشتر »

انواع ذکر

?ذکرها سه دسته هستن : ✅یه دسته پاک کننده اند گناه و زشتی رو پاک میکنن مثل : «استغفرالله» ✅یه دسته مدادند برامون حسنه مینویسند مثل : «الحمدلله»،«سبحان الله» ،«لااله الاالله» ✅و اما یه ذکری هست که هم پاک کنه و هم مداده ، گناهان را پاک میکنه بجاش حسنات… بیشتر »

ثواب خدمت به زائران

صفوان از امام جعفر علیه السلام میپرسد : ثواب و اجر کسى که خودش بخاطر جهتى نمى تواند به زیارت رود ولى دیگرى را مجهز ساخته و به زیارت فرستاده چه مى باشد؟ حضرت فرمودند: در مقابل هر یک درهمى که خرج کرده خداوند متعال به قدر کوه احد از حسنات به وى داده و چند… بیشتر »

تحریف صلوات؟؟؟

?پرسش ❔چرا ما شیعیان در صلوات پیامبر تحریف کردیم و جمله و عجل فرجهم را به آن اضافه کردیم ❕آیا بهتر نیست که این کارها را ترک کنیم تا دین تحریف نشه ❗️لطفا قانع کننده پاسخ بدید ❕❕ ?پاسخ? در روایات ما دعا برای تعجیل فرج آل محمد و گشایش در امر آنان  و… بیشتر »

اعجاز

تا حالا به عدد 12 این طور نگاه کرده بودید؟ لا اله إلا الله ?12 حرف محمدرسول الله ?12 حرف علی بن ابی طالب ?12حرف أمیر المؤمنین ?12 حرف فاطمة الزهراء ?12 حرف الحسن والحسین ?12حرف الحسن المجتبى ?12 حرف الحسین الشهید ?12 حرف الإمام السجاد ?12 حرف الإمام… بیشتر »

کربلا به رفتن نیست...

​شمر نمازش را میخواند، روزه‌اش را هم میگرفت، آشکارا هم فسق و فجور نمیکرد، و شاید اهل رشوه و ربا هم نبود… ?معاویه و ابن‌زیاد و عمربن‌سعد هم همینطور….. ⚜یادمان باشد، زیارت عاشورا که میخوانیم وقتی رسیدیم به «وَ لَعنَ الله…»هایش؛ ?لحظه ای… بیشتر »

چگونه یک نماز خوب بخوانیم ؟

 به رسول خدا (صلی الله علیه و آله) گفتند: “يا رسول الله! آن جواني كه پشت سر شما نماز مي خواند، چشم چراني مي كند و بعضي از گناه هايي از اين قبيل هم دارد؛ نصيحتش كنيد حالا كه پشت سر شما نماز مي خواند آن عيبش را هم كنار بگذارد. رسول گرامي اسلام… بیشتر »

چشمی که براي رسيدن به نعمت هاي بهشت خندان است!

​چه كسي براي حسينم گريه مي كند؟ هنگامي كه پيامبر صلي الله عليه و آله وسلم شهادت حسين عليه السلام و ساير مصيبت هاي او را به دختر خود، خبر داد؛ فاطمه عليهاالسلام سخت گريه نمود و عرض كرد: - پدر جان! اين گرفتاري چه زماني رخ مي دهد؟ رسول خدا فرمود: - زماني… بیشتر »

انواع قلوب در قرآن

❤️بيست نوع قلبي که به انها قرآن کریم اشاره کرده❤️ ❤️القلب السليم: و آن قلبي است مخلص براي خدا و خالي از کفر و نفاق و هرگونه پستي .  { إِلَّا مَنْ أَتَى اللَّهَ بِقَلْبٍ سَلِيمٍ } ❤️القلب المنيب: و آن قلبي است که هميشه در حال برگشت و توبه به سوي خدا… بیشتر »

باب شهادت

منتظران به گوش باشید

نقطه ضعف مردم در عزاداری

​❌ در جریان مجالس عزاداری و وعظ و خطابه، امروز دو نقطه ضعف در مردم هست؛  یکی اینکه علاقه شدید دارند که در مجالس، اجتماع و ازدحام زیاد شود، دیگر اینکه می‏ خواهند از لحاظ گریه، مجلس بگیرد و شور بپا شود و کربلا شود. اینجاست که یک خطیب، سر دوراهی قرار… بیشتر »

سند زیارت عاشورا؟؟؟

❔اخیرا برخی در سند زیارت عاشورا تشکیک وارد می کنند و می گویند سند معتبری ندارد ❕آیا براستی چنین است ❗️منظور از فرازی که می گوید خدایا اول و دوم و سوم و چهارمین کسی که به اهل بیت ظلم کرده اند لعنت کن چه کسانی هستند ❕ ?پاسخ? زیارت شریف عاشورا از جمله… بیشتر »