آرشیو برای: "دی 1397"

نگاه حرام

نگاه حرام بچه ها به جوشکاری خیلی علاقه دارند، هر چه هم می گویی: پسر جان! نگاه نکن اذیت می شوی می گوید: دلم می خواهد! خوشم می آید ! بیشتر »

آیا اهل سنت هم به بهشت می روند؟

​ وضعیت اهل سنت در روز قیامت 1. آیا اهل سنت به بهشت می روند؟ 2. آیا گفته ها ( و باورهای ) آن ها معتبرتر نیست؟ جواب سؤال اول: کسی که امر و نهی خدا را عالمانه و آگاهانه رد کند و از پذیرش آن استکبار ورزد ، مثل شیطان در مقابل خدا استکبار ورزیده و از مقام… بیشتر »

با ولایت تا شهادت

سخنرانی استاد پناهیان در حرم امام رضا علیه السلام در شب ۹دی۹۷  هر چه قدرت دنیای اسلام بیشتر میشه  دشمنان اسلام مکر و حیله شون بیشتر میشه در صدر اسلام بوده و الان هم هست اول هشت سال دفاع مقدس دوم اومدن تفکر دینی رو عوض کنن که هیچ کدوم جوابگو نبود  سوم… بیشتر »

بیست جمله طلایی راجع به «۹ دی» و «فتنه» از رهبری

فتنه‌ها را باید با روشنگری خاموش کرد. هر جا روشنگری باشد، فتنه‌انگیز دستش کوتاه میشود. ۱۳۷۸/۰۵/۰۸ فتنه‌انگیختن و بد دل کردن مردم نسبت به یکدیگر، یکی از مواد برنامه‌ای است که دشمنان نسبت به این ملت در نظر دارند. ۱۳۷۹/۰۱/۰۶ دنیاطلبان برای اینکه به مقاصد… بیشتر »

پیام تسلیت

​متن پیام تسلیت  آیت الله علیرضا #اعرافی مدیر حوزه های علمیه به مناسبت ارتحال آیت الله سید محمود هاشمی #شاهرودی به این شرح است:? انا لله و انا الیه راجعون ارتحال جانسوز حضرت آیت الله العظمی حاج سید محمود هاشمی شاهرودی (قدس سره)، حوزه‌های علمیه، ملت… بیشتر »

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت

دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار اطلاعیه‌ای خاطرنشان کرد: زمان و مکان مراسم تشییع و بزرگداشت مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی به زودی اعلام خواهد شد. به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون حضرت… بیشتر »

بنده بودن یعنی...

​وقتی گیلاس با بند باریکش به درخت متصل است همه عوامل در جهت رشدش در تلاشند.. ▫️باد باعث طراوتش میشود ▫️آب باعث رشدش میشود ▫️و آفتاب پختگی و کمال میبخشد اما به محض پاره شدن آن بند و جدا شدن  از درخت، ▫️آب باعث گندیدگی ▫️باد باعث پلاسیدگی ▫️و آفتاب… بیشتر »