بزرگمرد انقلاب

 استاد شهید مطهّرى از خاطرات خود درباره امام خمینی (رضوان الله علیه) می ‏فرماید: ?♦️ من قریب دوازده سال در خدمت این مرد بزرگ (امام خمینى) تحصیل کرده ‏ام. وقتى که در سفر اخیر به پاریس به ملاقات و زیارت ایشان رفتم، چیزهایى از روحیه او درک کردم که نه فقط بر حیرت من بلکه بر ایمانم نیز اضافه کرد. وقتى برگشتم، دوستانم پرسیدند: «چه دیدى؟». گفتم: «چهار تا آمَنَ دیدم» :

?♦️ آمَنَ بهَدفه؛  به هدفش ایمان دارد. دنیا اگر جمع بشود، نمی تواند او را از هدفش منصرف کند. ?♦️آمَنَ بسَبیله؛  به راهى که انتخاب کرده ایمان دارد. امکان ندارد بتوان او را از این راه، منصرف کرد. شبیه همان ایمانى که پیغمبر به هدفش و به راهش داشت. ?♦️آمَنَ بقُوله؛  به سخنش ایمان دارد. در میان همه دوستانى که سراغ دارم، اَحَدى مثل ایشان به روحیه مردم ایران، ایمان ندارد… ?♦️ آمَنَ برَّبه؛  به خدایش، ایمان دارد«. در یک جلسه خصوصى، ایشان به من می گفت: «فلانى! این ما نیستیم که چنین می‏کنیم. من دست خدا را به وضوح، حس می ‏کنم.                    منبع: سایت حوزه
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
نظر خود را نسبت به این وبلاگ اعلام نمائید.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.