موضوع: "بصیرت"

*آزادی زن در اسلام*

برخی بر این باورند که اسلام با آزادی زنان مخالف هست اتفاقا شعار “زن زندگی” را اسلام سر می دهد و این شعار هم عملی کرده است.اسلام درباره زن،نه قائل به محدودیتی است که در جاهلیت اولی وجود نداشت نه مطلق آزادی در جاهلیت مدرن.

ادامه »

راه آرمان آزادی قدس شریف

? محوریابی سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز جهانی قدس

✅ بخش دوم

???

? برجسته سازی ابعاد پیشرفت گروه های مقاومت منطقه در زمینه نظامی به عنوان مصداقی بر زنده وجاری بوده مقاومت در راه آرمان آزادی قدس شریف

? تاکید بر وظیفه تمامی کشورهای اسلامی برای آزادی قدس با محوریت ملت فلسطین به عنوان راس اصلی مقابله با رژیم صهیونیستی

? برجسته سازی نقش وحدت داخلی در بین گروه های مقاومت فلسطین وعدم اعتماد به وعده های دشمنان

ادامه »

شب اول ماه ربیع الاول و خرافات زدن درب هفت مسجد

چند سالى است که در شب اول ماه ربیع الاول حرکتى در بعضى مساجد باب شده است ،بدین ترتیب که از حدود نیمه شب تا اذان صبح افرادى با در دست داشتن شمع، پشت درب مساجد مراجعه کرده و درب هفت مسجد را می کوبند و با این کار پایان دو ماه عزاداری و آغاز ماه شادمانی حضرت زهرا را اعلام می کنند و به این وسیله می خواهند از دستان حضرت زهرا عیدی دریافت کنند !!!

? اما نظر بزرگان دین، در مورد این خرافات چیست؟

? آیت الله خامنه ای: عمل فوق مستند روایی ندارد و شیوه قابل تأیید نیست. آقایان علماء  و مومنین ، با موعظه و نصیحت، از رواج چنین رفتارهایی که چه بسا ممکن است منتهی به وهن مذهب گردد، جلوگیری نمایند.

ادامه »

معامله قرن

واکنش رهبر انقلاب به «معامله قرن»

روز گذشته، حضرت الله آیت خامنه ای خیلی صریح مخالفت جمهوری اسلامی ایران با طرح معامله قرن را ابراز کردند و این مسأله را موضوعی خیانت بار که البته جا نخواهد افتاد و محقق نیز نخواهد شد، دانستند.

ادامه »

به نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنم که شنا کردن در مدیترانه را تمرین کند.

​? سردار سلامی: رژیم صهیونیستی در تراز تهدید ما نیست، حزب‌الله برای در هم پیچیدن آن کافیست؛ به نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنم که شنا کردن در مدیترانه را تمرین کند.

? سردار سلامی در گفتگویی دیگر گفته بودند : ترجیح میدهم به جای گوش دادن به صحبتهای نتایانیاهو به برنامه گوریل انگوری نگاه کنم.? @basijtv پایگاه بسیج??

1 3 4