آیا جنگ تمام شده است...

آیا جنگ تمام شده است….

جنگ به پایان رسیده است… آری یا نه؟

روزهایی را به یاد می آوریم که همه جا را صدای تیراندازی و انفجار پر می کرد.همه از وضعیت سفید و قرمز می گفتند که باید آن هنگام چه کنند. روزهایی را به یاد می آوریم که کلاسهای درس و مدرسه و دانشگاه خالی شده بود به گونه ایی که می توانیم به صراحت بگوییم همه از دانش آموزان گرفته تا دانشجویان در کنار دیگر اقشار جامعه در گروه های بسیجی عضو و با هر تلاشی به سوی جبهه های جنگ روانه می شدند، به سوی خرمشهر، ایلام ،کردستان و دیگر نقاط جنگی سرزمین عزیزمان.

آیا تاکنون از خود پرسیده اید که چرا این گونه شد؟بله کشور ما بعد از جریانات انقلابی و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(قدس سره الشریف) وقتی که مورد حمله و تهاجم نظامی از سویی دیگر قرار گرفت مردمانش برای جهاد حق علیه باطل بود که به میدان نبرد پای نهادند برای حفظ ارزشها، آرمانها و اصول محکم و استواری که جهاد را معنا می کرد چرا که رهبر بزرگ ما فرمان آن را بر اساس این اصول اسلامی صادر کرد.پس اینجا بود که جوانان ما، پیران ما و زنان ما پای به عرصه جهاد گذاشتند و همچون شیران بیشه ها عشق و وفای به عهد و پیمان جنگیدند و جانها دادند و خون ها ریختند.

سالهای جنگ و جهاد یکی پس از دیگری گذشت تا بلاخره پایان یافت آن هم بدون این که حتی یک وجب از خاک خود را از دست بدهد بدون این که حتی یکی از ارزشها و اصولمان کم و کاست شود و سربلند و باعزت مثل پیروزی انقلاب بزرگ و شکوهمند اسلامی بار دیگر پیروزمندانه در تاریخ برگ دیگری را ورق زد.
اما آیا به نظر شما جنگ واقعا و به راستی به پایان و انتهای خود رسیده است؟بیایید قدری تیزبینانه تر به موضوع بنگریم تا از نکاتی پرده برداریم که شاید قدرت ضربه زنی آن به ملت از توپ و تیر و خمپاره بسی بیشتر باشد.

همان طور که اطلاع دارید روز به روز دنیا در حال پیشرفت و ترقی است رسانه ها ،سایت ها، فیس بوک ها، شبکه های ماهواره ایی و به تعبیری دقیق تر بگویم انقلاب رایانه ای که در دنیا به وجود آمده توانسته است با استفاده های غلط و نادرست وسیله جنگ شود. آن هم با روشهای خاص خود مثل ترویج مدگرایی و تجمل گرایی ها، سست کردن بنیاد خانواده این نهاد مقدس و بسیار مهم که پایه واساس جامعه را تشکیل می دهد، حقیر جلوه دادن مقام و موقعیت زن ، سهل و آسان جلوه دادن چهره گناه که به نظر می رسد بدتر از همه این است که در نظر انسان گناه و گناه کردن آسان شود.

تهاجمات فکری و فرهنگی، وعده های دروغین برای جلب نخبگان به سمت خود که پدیده فرار مغز ها را ایجاد کرده است. گسترش فراتر از حد مواد مخدر صنعتی در میان مردم به خصوص قشر جوان .آیا فکر می کنید که جنگ پایان یافته است؟ وقتی که با تمام این وسایل در جهت سست کردن ایمان و اعتقادات و تغییر رفتار افراد بر می آیند وقتی تمام تلاش خود با روشهای مختلف بر علیه اراده ملت و فرمانده هان آنها اعمال می کنند پس چگونه می توان گفت که جنگ تمام شده است. اینجا هنوز همه جنگ و نبرد است آن هم نرم تر از هر خمیری…

اینها همه جنگ است پس باید مثل گذشته اما آگاهانه تر بیدارتر و هوشیارتر از همیشه حضور داشته باشیم و مقابله کنیم با تمام این نبردها و بشناسیم چهره های رنگارنگ سربازان تزویر و فریب را و بدانیم که مقام معظم رهبری (مدظله العالی)فرمودند که: دشمن همیشه در کمین است و بیدار پس نباید غافل شویم و حواسمان پرت شود که مبادا بتواند به ما و بر پیکره به هم پیوسته امت اسلامی صدمه بزند.

منبع:سایت صالحین

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
نظر خود را نسبت به این وبلاگ اعلام نمائید.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.