تبلیغ بی‌حیایی تحت لوای فمینیسم!

وبسایت ضدایرانی و مروج رفتارهای ضداخلاقی “رادیو زمانه” با انتشار مطلبی تحت عنوان “چگونه فرزندمان را فمینیست بار بیاوریم؟"، به بهانه تربیت فمینیستی فرزندان، بی شرمانه ترین کلمات که رسانه های مروج “پورنو” نیز از ادای آن ابا دارند، را منتشر کرد.

این وبسایت که در ترویج فرهنگ منحط غربی و همجنسگرایی ید طولایی دارد، در این مقاله که ترجمه نوشته یک زن کانادایی مبلغ جریان فمینیسم است، با انتشار دستورالعملی برای تربیت فرزندان جهت تثبیت “زن از دیدگاه غرب"، نوشته است: “بحث‌هایی که درباره‌ برابری جنسیتی می‌شود، ارزش چندانی نخواهند داشت مگر این‌که از پله‌ اول شروع کنیم: از بچه‌های خودمان"!

تارنمای ضدانقلابی “رادیو زمانه” سپس با ردیف کردن پله های تربیت (بخوانید بی تربیت کردن) بچه ها، در بی ادبانه ترین عبارات که قلم از بیان آن شرم دارد، آورده: “اگر شما هم مثل من والدینی داشتید که روشن و باز نبودند، حس می‌کنیم کار غریب و زشتی است که در گفت‌و‌گوهامان با بچه‌ها و به‌ویژه در ملاء عام، از واژه‌هایی مثل (…) و (…) استفاده کنیم. اما سعی‌تان را بکنید. رفته‌رفته آسان‌تر می‌شود، و از همه مهم‌تر، این گفت‌و‌گوها می‌تواند آغازی باشد برای گفت‌و‌گوهای دیگر و بیشتری که قرار است بعدها  با بچه‌ها داشته باشید"!؟

هدف پشت پرده از طرح شعار دروغین فمینیست ها مبنی بر تلاش برای برابری میان زنان و مردان را می توان در همین عبارات جستجو کرد؛ تلاش برای دریدن مرزهای شرم و حیا و تربیت نسلی که از کودکی، در خانواده ای لجام گسیخته تربیت شده اند.

از سوی دیگر، تمرکز بر ترویج برهنگی فرهنگی و رواج بی اخلاقی یکی از نکات موردتمرکز ضدانقلاب و لژ غربگرایان قرار دارد و لازم است تا مسئولان فرهنگی و مرزبان مسایل تربیتی نسبت به این مقوله حساسیت بیشتری داشته باشند.

تفاوت در نگاه به زن میان اسلام ناب و فمنیست های بی اخلاق به زیبایی قابل نمایان است؛ اسلامی که پیامبر عظیم الشان(ص) آن، زن را در کنار عطر و نماز، به عنوان سه محبوب در دنیای خود معرفی می کند؛ و جریان غربگرای فمیسنیتی که با پرده دری می کوشد تا از زن تنها به عنوان یک ابزار جهت ارضای مسایل جنسی و شهوانی و نیز، رونق بنگاه های اقتصادی بهره برداری نماید.

  • 5 stars
    نظر از: لبخندها وگریه های یک طلبه
    1393/10/06 @ 09:52:08 ب.ظ

    لبخندها وگریه های یک طلبه [عضو] 

    سلام علیکم

    ان شاءالله مسئولان فرهنگی تدبیری بیندیشند..

    باتشکراز مط

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
نظر خود را نسبت به این وبلاگ اعلام نمائید.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.