اربعین و فصل عاشقی

هر سال اربعین که می‌شد، فصل عاشقی کردن بود و  دل به جاده سپردن در مسیر بین ‌الحرمین و به مشام  رسیدن عطر کربلا…

 اربعین، برگ زرین یکی شدن بود و هجوم زائران عاشق به ساحت کبریایی حسین (ع) و ابوالفضل (ع) برای کربلایی شدن… اما اربعین امسال رنگ و بویی دارد از جنس دلتنگی و  غربت غریبانه زائران حسین (ع) زائرانی که چشم به راه جاده کربلایند و دلهایشان پَر می‌کشد برای مبهوت ماندن در بین‌ الحرمین و سرسپردن به کوی ارباب تشنه لب… اربعین امسال نیز چشم به راه است، چشم به راه نیتی به وسعت دل شیعیان و سلام از دور زائران همیشگی اربعین امسال اگر چه جاده های خالی و بدون موکب را در تقویم رقم می‌زند اما بی شک تاریخی‌ ترین همدلی و هم نیتی، در کربلایی شدن شیعیان را نیز به خود خواهد دید. امسال هیچکس از جاده دل لبیک به حسین (ع) جا نخواهد ماند و دلداده ای نیست که ضریح حسین (ع) و علمدار کربلایی را به دیده جان نظاره نکند و زائر نشود. بی شک ابا عبدالله الحسین علیه ‌السلام نیز امسال زیبایی این همه یک دلی و یک رنگی زائرانی که با پای دل به زیارتش رفته ‌اند را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

 زائر حسین (ع)!  امسال این «دل» است که روادید کربلا مُهر می‌کند و «اربعین» امسال نه غریب، بلکه قریب است و قرین با دل ‌های ترک خورده از نام حسین (ع) و چشم‌ های به راه مانده به ضریح شهید کربلا…

پس « بسم‌ الله الحسین (ع)» و زیارتی از دل زائر تا اجابت حسین (ع)… 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
نظر خود را نسبت به این وبلاگ اعلام نمائید.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.