اهداء پنجمین جهیزیه کامل به نوع عروسان در شهرستان میبد + عکس

پنجمین جهیزیه به افراد بی بضاعت تحت پوشش حوزه مقاومت فاطمه الزهراء(س) شهرستان میبد اهداء شد.

فرمانده حوزه فاطمه الزهرا (س) میبد در حاشیه اهدای جهاز به افراد بی بضاعت و نیازمند، ارزش برآورد شده در تامین این جهازها را در سطح شهرستان میبد مبلغ ۷۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: پایگاه حضرت معصومه (س) که از از پایگاه‌های بسیج فعال در سطح شهرستان میبد است که از اوایل امسال تا به امروز  ۵  سری جهیزیه را جمع‌آوری و به دست نیازمندان رسانده است .

صادقی ضمن قدردانی ازخواهران فعال تامین جهیزیه در پایگاه حضرت معصومه (س)  ‌ارزش هر جهیزیه را بالغ بر ۱۵ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: در طرح پیوند آسمانی، کمک هزینه هر جهیزیه سه میلیون تومان اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: این پایگاه علاوه بر تامین جهیزیه، اقدام به تامین ارزاق و سیسمونی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند کرده و با شناسایی نیازمندان این اقلام را به دست آن ها می‌‌رساند.

گفتنی است بر اساس طرح پیوند آسمانی که از طرف بسیج جامعه زنان به حوزه‌های مقاومت اعلام شده، پایگاه‌های بسیج در سطح شهرستان نسبت به تامین جهیزیه فعالیت دارند که پایگاه حضرت معصومه(س) میبد در این راستا به کمک نیازمندان شتافته و با تأمین جهیزیه برای آنان از طریق کمک های مردمی گامی مهم در تسهیل امر ازدواج جوانان برداشته است که این امر موجب ترویج و گسترش فرهنگ و مشارکت مردمی و نیز تهیه جهیزیه می شود.

 

  • نظر از: قارداشی
    1392/12/14 @ 12:42:29 ب.ظ

    قارداشی [عضو] 

    مبارک باشه.

  • 5 stars
    نظر از: مدرسه علميه فاطميه كرمان
    1392/12/14 @ 12:15:59 ب.ظ

    مدرسه علميه فاطميه كرمان [عضو] 

    با سلام وتبریک به این حس نوعدوستی
    موفق باشید

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
نظر خود را نسبت به این وبلاگ اعلام نمائید.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.