رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت

دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار اطلاعیه‌ای خاطرنشان کرد: زمان و مکان مراسم تشییع و بزرگداشت مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

حضرت آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی، مرجع عالی‌قدر شیعه، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از یاران و مبارزان صدیق و مجاهد انقلاب بزرگ اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پس از تحمل دوره بیماری و علی‌رغم تلاش کادر پزشکی، شامگاه دوشنبه سوم دی‌ به ملکوت اعلی پیوست و در جوار بارگاه الهی آرام یافت.

این ضایعه عظیم را به محضر امام زمان(عج)، مقام عظمای ولایت، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه، طلاب و شاگردان ایشان، بیت محترم آن مرحوم و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت و تعزیت گفته و علو درجات آن گوهر ارزنده و روحانی بلندمرتبه را از خداوند متعال خواستاریم.

بدون‌شک خدمات ارزشمند و ماندگار ایشان در سنگرهای مختلف نظام اسلامی ایران از جمله قوه قضاییه، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام و سال‌ها مبارزه و ایستادگی در برابر ظلم و جور طاغوت‌های زمانه در دفتر قطور انقلاب اسلامی و در یاد و خاطره ملت شریف ایران خواهد ماند.

ضمن اعلام تسلیت مجدد این ضایعه، به اطلاع می‌رساند زمان و مکان مراسم تشییع و بزرگداشت آن عزیز سفرکرده به‌زودی اعلام خواهد شد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
نظر خود را نسبت به این وبلاگ اعلام نمائید.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.