پیام تسلیت

​متن پیام تسلیت  آیت الله علیرضا #اعرافی مدیر حوزه های علمیه به مناسبت ارتحال آیت الله سید محمود هاشمی #شاهرودی به این شرح است:?
انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال جانسوز حضرت آیت الله العظمی حاج سید محمود هاشمی شاهرودی (قدس سره)، حوزه‌های علمیه، ملت شریف ایران و جامعه اسلامی را به سوگ نشاند.
آن فقید سعید از نوادر حوزه های علمیه بود که از خاندانی بزرگ و با فضیلت و شهیدپرور برخاست و در محضر اساتید بزرگ حوزه کهن نجف و آیت الله العظمی شهید سید محمدباقر صدر (ره) به قله‌های بلند فقاهت و فضیلت دست یازید و مشعل فروزان حوزه های علمیه گشت و شاگردان فراوان تربیت کرد و آثار ماندگار و مهم علمی از خود بجا گذاشت.
آن مرحوم در عرصه اجتماع و سیاست از عالمان برجسته، مجاهد و انقلابی بود که از جوانی تا پایان عمر شریف در مسیر اسلام عزیز، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، مجاهدت و جانفشانی و در مدیریت‌های کلان و راهبردی در قوه قضائیه، مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان نقشی برجسته ایفا کرد.
فقدان این استوانه بزرگ انقلاب و حوزه قم را به محضر مبارک حضرت ولی‌الله‌الاعظم «ارواحنافداه»، رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی(مدظله)، مراجع عظام تقلید«دامت برکاتهم»، حوزه‌های علمیه بویژه قم و نجف، ملت شریف ایران، امت اسلامی بویژه ملت بزرگ عراق، همه مقلدان و علاقه‌مندان آن مرجع فقید و بویژه بیت شریف و آقازادگان محترم تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و علو درجات آن چهره تابناک و حشر با اولیاء الهی و اجداد طاهرین و برادران شهیدش را از خداوند منان خواهانم و برای تجلیل از ایشان حوزه های علمیه روز چهارشنبه 5/10/97 تعطیل خواهد بود.

عاش سعیداً و مات سعیداً

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه کشور

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
نظر خود را نسبت به این وبلاگ اعلام نمائید.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.